Levertijden

U heeft een bestelling geplaatst. Wat nu?

Wij feliciteren u met uw keuze, wij zorgen ervoor dat uw pakket zo snel mogelijk bij u bezorgd wordt.

Zo werkt het

  1. U ontvangt vanuit onze webwinkel een bevestiging dat uw order succesvol is geplaatst
  2. Wij gaan uw bestelling controleren, verzamelen, zorgvuldig inpakken en klaarmaken voor het afhalen in de winkel of voor verzending via PostNL.
  3. Als u heeft aangegeven dat u uw bestelling wenst af te halen in onze winkel, dan ontvangt u van ons bericht wanneer uw bestelling voor u klaarligt. Meestal is dat binnen een tot drie werkdagen.
  4. Als wij uw bestelling per PostNL moeten versturen dan ontvangt u per e-mail een bericht wanneer het pakket onze winkel verlaten heeft en u ontvangt een track & trace-code. U kunt met deze code zien wanneer uw bestelling wordt geleverd.

 

Verzendklaar maken

Zoals u van ons gewend bent gaan wij altijd zorgvuldig te werk, ook bij het inpakken van uw bestelling. Alle verzendingen worden met speciaal verpakkingsmateriaal verpakt, zodat deze op een nette manier bij u bezorgd worden. U hoeft zich daarover geen zorgen te maken bij het kopen via onze webwinkel.

 

Wat is de reguliere levertijd?

In de meeste gevallen zijn alle bestellingen die voor 16:00 uur zijn gedaan de volgende dag bij u in huis. Door drukte tijdens onze ‘sale-periode’ kan het voorkomen dat de levertijd wordt verlengd met drie werkdagen.

Als u besluit een bestelling in de winkel op te halen, ontvangt u bericht als uw bestelling klaarligt (vaak al na een dag).

Als uw bestelling per PostNL onderweg is, ontvangt u een track & trace-code waarmee u uw bestelling kunt volgen. Het kan voorkomen dat één of meerdere producten speciaal voor u worden nabesteld. Hierdoor is de levertijd langer dan verwacht.

Mochten wij in de tussentijd iets voor u kunnen betekenen, neem gerust contact met ons op, telefoon (0314) 34 56 14.

 

Spoedbestelling

Indien u met spoed uw bestelling wilt ontvangen kunt u ons dat het best telefonisch of per mail laten weten.

 

Ophalen in de winkel

Vindt u het prettiger om uw pakket op te halen in onze winkel? Dat is uiteraard mogelijk. Uw pakket ligt binnen 1 tot 3 werkdagen klaar. Deze optie kunt u selecteren in de webwinkel. Op de website vindt u een actueel overzicht van de openingstijden en onze contactgegevens. U kunt zich melden bij één van onze collega’s in de winkel. Neem hierbij een geldig legitimatiebewijs mee.

 

Pakket bezorgen via PostNL

Als u voor 16:00 uur een bestelling plaatst, zal uw pakket worden aangeboden bij PostNL. Deze zal door hen verwerkt worden en naar alle waarschijnlijkheid ontvangt u uw bestelling de eerstvolgende werkdag. Als u op maandag tot en met vrijdag besteld voor 16:00 uur, ontvangt u uw bestelling vaak de eerstvolgende dag. Daarnaast laat de track & trace-code link die u ontvangt ook zien in welk tijdvak het pakket bij u bezorgd zal worden. Indien PostNL het pakket niet bij u kan afleveren, wordt het pakket direct naar het dichts bij zijnde PostNL afhaalpunt gebracht. U ontvangt uiteraard van PostNL een melding waar het pakket is afgeleverd.

 

Een aantal vragen op een rijtje. Wij geven antwoord 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de winkel?

Uiteraard kan dat. Het is dan wel belangrijk dat u in de webwinkel kiest voor de optie ‘Pick up in de winkel’. Wij verwelkomen u graag in onze winkel. Neem hierbij uw factuur en legitimatiebewijs mee. Bekijk de website voor de actuele openingstijden als u uw pakket in onze winkel wilt komen ophalen.

 

Kan ik mijn bestelling ook op kantoor laten bezorgen?

Zeker kan dat. Wij begrijpen bij Wil Klaasen mode beter dan wie dan ook hoe vervelend het is om uw pakket niet in ontvangst kunnen nemen, omdat u niet thuis bent. U kunt er dus voor kiezen om uw pakket af te laten leveren op uw werk. Hierdoor dient u in de webwinkel het vinkje ‘Verzend naar factuuradres’ uit te vinken. Hierdoor kunt u het adres invoeren waar u uw bestelling bezorgd wilt krijgen.

 

Hoe kan ik zien waar mijn pakket zich bevindt?

Wil Klaasen mode verstuurd de pakketten via PostNL, wanneer uw pakket onze winkel verlaten heeft, ontvangt u een track & trace-code van uw bestelling per mail. Hiermee kunt u uw bestelling volgen.

 

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?

PostNL levert bestellingen over het algemeen af tussen 09:00 – 18:00 uur. Dat is erg afhankelijk van de route van de pakketbezorger en de drukte. Het kan natuurlijk voorkomen dat een bestelling eerder of later bezorgd wordt. Bent u niet thuis dan wordt het pakket bij de dichts bij zijnde PostNL-locatie bezorgd waarna u een week de tijd heeft om uw pakket op te halen. PostNL zal u hierover berichten. Indien het u niet lukt om de bestelling vervolgens op te halen bij de PostNL-locatie, wordt het pakket teruggezonden naar ons.

 

Worden bestellingen ook op zaterdag en zondag bezorgd?

Bestellingen die op vrijdag geplaatst zijn, worden op zaterdag bezorgd. Bestellingen die op zaterdag en zondag geplaatst zijn, worden in de regel op dinsdag afgeleverd. Op zondag worden er geen pakketten bezorgd.

 

Kan iemand anders mijn bestelling ook ophalen?

Bij een PostNL Pakketpunt kan alleen de persoon wiens naam op het adreslabel staat het pakket ophalen. In de winkel is het wel mogelijk om uw bestelling op te laten halen door iemand anders. Deze persoon dient wel een factuur van uw bestelling mee te nemen en in beide gevallen een geldig legitimatiebewijs.

 

Kan ik een bezorgtijd selecteren?

Dat kan helaas niet. Een andere mogelijkheid is om uw pakket af te leveren op het adres van uw bedrijf, thuisadres of bij iemand anders.

 

Kan ik het bezorgadres wijzigen?

Dat kan, maar doe dat zo snel mogelijk en telefonisch via (0314) 345614. Als uw bestelling al is verzonden kunnen wij geen veranderingen meer aanbrengen in het verzendadres.

 

Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?

Zeker. Wil Klaasen mode verstuurt uw bestellingen in heel Europa. Alle bestellingen boven de 600 euro versturen wij gratis en ontvangt u binnen 3 werkdagen! Bestellingen met een afleveradres buiten Europa worden per aanvraag behandeld. U kunt een aanvraag mailen naar info@wilklaasenmode.nl

 

Mijn track & trace-code werkt niet. Wat nu?

Dat is erg vervelend! Het kan zijn dat het pakket nog niet gescand is door PostNL. Wij verzoeken u om later nog eens te kijken. Werkt uw track & trace-code nog niet? Neem dan contact op met PostNL. Zij hebben direct inzage in uw bestelling en kunnen u direct verder helpen.